Liikunnasta hyvää mieltä ja oloa uuteen vuoteen

Liikunnasta hyvää mieltä ja oloa uuteen vuoteen

Poikkeuksellisina aikoina me kaikki olemme joutuneet venymään ja etsimään itsestämme voimia selviytyä arjesta. Liikunnalla on kiistattomia vaikutuksia paitsi kehon myös mielen hyvinvointiin. Liikunnan mielihyvää luovat vaikutukset ovat kaikki hyvin yksilöllisiä, mutta moni meistä tunnistaa joogan, pilateksen tai muun itselle mieluisan lajin aikaansaaman voimakkaan hyvänolontunteen. Vaikka nouseminen sohvan nurkasta liikunnan pariin voi joskus tuntua haastavalta, itseä on helppo kiitellä liikuntasuoritteen jälkeen.

Liikunta on todettu hyväksi keinoksi stressin ja ahdistuneisuuden lievittämiseen ja toisaalta sillä voi säännöllisesti harrastettuna olla myös näitä ennaltaehkäiseviä vaikutuksia. Liikunnalla on myös sosiaalinen puoli, sen avulla voimme lisätä myös yhteenkuuluvuuden ja läheisyyden kokemusta.

Nyt jos koskaan, tarvitsemme sellaisia asioita, joista meille tulee hyvä mieli ja joiden avulla saamme myös irtiottoja ja omaa aikaa paikoin haastavasta arjesta.

Kurkkaa muutamat liikuntasuosituksemme ensi keväälle. Mukana on niin joogaa, pilatesta, asahia, fasciamethod – kuin kotisamba -kurssiakin. Varmista oma kurssipaikkasi ilmoittautumalla saman tien!

Aamuasahi

Yin-jooga ja syvärentoutus

Pilates jatko

Yin-joogaa senioreille

Pilates perustaso

Yin & Yang

Kahvakuulatreeni

Power pilates

FasciaMethod: Venyttele lihakset kuntoon FaMella

Vetreyttävä ja virkistävä kotisamba